Perşembe, Mart 8

Severken Öldürenlerdenim.

Bazen sevdiklerim öyle tatlı gelir ki onları böyle ellerimin arasına alıp sevmek isterim. İyi güzel de ya bu benim başıma gelirse? Şöyle olur efendim:
Bir iş günüydü. Geçen yıl okulun ilk günüydü, haliyle sadece ilk günlere mahsus olmak üzere tüm veliler gelmiş, bahçede toplanılmıştı. Bir yandan müdür öğretmenleri tanıtıyor bir bir. Okul da benim doğduğum yerde. Yani çevre hep tanıdık.Ben çocukların başında dururken, biri ama iri yari bir kadın kollarını açarak bana doğru geldi. Yüzümü ellerinin arasına aldı, yanaklarımı o iri elleriyle sıkarak:
-Demeeet, Ne kadar büyümüşsün maşşallah!!
Gerisi malum . Çook utanmıştım!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba resimdeki çizgi filmin adı clemantine idi ben de küçükken çok severdim o çizgi filmi senin için araştırdım bu linke bakabilirsin http://www.anime.gen.tr/yazi.php?id=59
bence güzel hazırlamışlar eskiyi yadettim sayende.

Demsi dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Gerçekten çok naziksin:) Linke tıklayıp hemen bakacağım.